Blog

Ako na reklamu vo vyhľadávačoch?

09/03/2016

Reklamu vo vyhľadávačoch pravdepodobne nemusíme predstavovať. Sú to drobné textové reklamy, ktoré sa zobrazujú vo vyhľadávaní ako “sponzorované odkazy”. Niekedy sa im tiež hovorí PPC reklamy, pretože sa platí za každý klik, teda “Pay Per Click”. Aké sú ich výhody? A ako ich môžete využiť pre svoje podnikanie?

Výhody reklamy vo vyhľadávačoch

Medzi hlavné výhody PPC kampaní patrí platba za návštevníka. Nemusíte míňať peniaze za to, že Vašu reklamu možno niekto uvidí. Môžete si byť istý, že Vaša reklama užívateľa zaujala a klikol na ňu. Navyše môžete reklamu presne zacieliť na používateľov, ktorí sú pre Vašu firmu zaujímaví. Môžete si vybrať územie, na ktorom sa reklama bude zobrazovať, tiež môžete vybrať jazyk, čas a samozrejme kľúčové slová, ktoré sa spájajú s Vašimi produktmi či službami. Reklamu máte v každom momente plne pod kontrolou. Viete presne koľko platíte, môžete si nastaviť denný rozpočet i celkovú útratu.

Nastavenie PPC kampane podľa cieľov

Pred tým, než spustíte Vašu reklamnú kampaň, mali by ste sa rozhodnúť, aké sú Vaše ciele. Môžete si priať budovať značku, zvýšiť návštevnosť alebo zvýšiť predaj. Podľa toho môžete upraviť text reklám aj kľúčové slová.

  • Budovanie značky: Reklamy vo vyhľadávačoch nie sú príliš vhodné pre budovanie povedomia o značke, ľudia niečo hľadajú a ak to nie je práve Váš produkt, je veľmi pravdepodobné, že reklame nebudú venovať pozornosť.
  • Zvýšenie návštevnosti: Odporúčame zvoliť veľa všeobecných kľúčových slov, ktoré majú nižšiu cenu za kliknutie.
  • Zvýšenie predaja: Je vhodné zvoliť veľa konkrétnych kľúčových slov, v reklame uviesť Vaše ponuky, zľavy atď.

On-line kampane sú mocnou zbraňou v internetovom svete. Ak by ste potrebovali pomoc s kampaňami, neváhajte nás kontaktovať.